BIMBI.pl | |
http://www.bimbi.pl/blog/karolajnaa/%C5%BCenada_tygodnia_b-92_sid-782883f645c7b38f182dd558071984aa.html |
Autor: | karolajnaa [ 6 maja 2014, o 22:53 ] |
Temat: | Żenada tygodnia |
Zamówiliśmy z mężem wózek dla Marysi. Oczywiście na allegro, bo w sklepach stacjonarnych poraziły nas ceny. Wybraliśmy model, który na zdjęciach prezentował się nieźle, ale w realu okazał się koszmarnym badziewiem. A koszmar zaczął się od kół. Potem było już tylko gorzej. 105 zł wywalonych w błoto, przysięgam. Rozwiązania są trzy, o ile sprzedawca jest normalnym człowiekiem: 1. Zwrot towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny - minus taki, że wysyłka jest kosztowna i w obie strony wychodzi ponad 50 zł. 2. Zatrzymanie wózka i modły do Stwórcy, by prezent wytrzymał choć miesiąc. 3. Rozmowa ze sprzedawcą i ewentualna wymiana - to mnie najbardziej zastanawia. Na ponad 20 tysięcy transakcji firma ma 2 negatywy i niecałe 30 neutrali. Kurczę, to tylko nam wcisnęli bubel, czy po prostu oczekujemy towaru adekwatnego do jego ceny? I jakim cudem ten badziew został ubezpieczony na 1000 zł? Odbiło komuś? Dziś i tak nic nie załatwimy, bo paczka przyszła późno. Ale jutro mąż będzie dzwonił i okaże się, z kim mamy do czynienia i co dalej z tym nieszczęsnym fantem zrobić... |
Autor: | kasik324 [ 11 maja 2014, o 15:48 ] |
udało się zwrócić wózek? My kupowaliśmu również używany wózek 3 w 1, za 270zł, ale na szczęście sprzedawca mieszkał nie daleko, więc mogliśmy mieć namacalny dowód:-) zawsze się obawiam takich internetowych zakupów, bo zobaczyć nie można, a i potem dodatkowe koszta, jak coś będzie nie tak |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] | |
Powered by phpBB © 2002, 2006 phpBB Group www.phpbb.com |
Blogs powered by User Blog Mod © EXreaction www.lithiumstudios.org |