BIMBI.pl


http://www.bimbi.pl/blog/karolajnaa/%C5%BCenada_tygodnia_b-92_sid-eb670481614da22af0fed8b1b9b67aae.html

Autor:  karolajnaa [ 6 maja 2014, o 22:53 ]
Temat:  Żenada tygodnia

Zamówiliśmy z mężem wózek dla Marysi. Oczywiście na allegro, bo w sklepach stacjonarnych poraziły nas ceny. Wybraliśmy model, który na zdjęciach prezentował się nieźle, ale w realu okazał się koszmarnym badziewiem. A koszmar zaczął się od kół. Potem było już tylko gorzej. 105 zł wywalonych w błoto, przysięgam.

Rozwiązania są trzy, o ile sprzedawca jest normalnym człowiekiem:
1. Zwrot towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny - minus taki, że wysyłka jest kosztowna i w obie strony wychodzi ponad 50 zł.
2. Zatrzymanie wózka i modły do Stwórcy, by prezent wytrzymał choć miesiąc.
3. Rozmowa ze sprzedawcą i ewentualna wymiana - to mnie najbardziej zastanawia.

Na ponad 20 tysięcy transakcji firma ma 2 negatywy i niecałe 30 neutrali. Kurczę, to tylko nam wcisnęli bubel, czy po prostu oczekujemy towaru adekwatnego do jego ceny? I jakim cudem ten badziew został ubezpieczony na 1000 zł? Odbiło komuś?

Dziś i tak nic nie załatwimy, bo paczka przyszła późno. Ale jutro mąż będzie dzwonił i okaże się, z kim mamy do czynienia i co dalej z tym nieszczęsnym fantem zrobić...



Komentarzy

Autor:  kasik324 [ 11 maja 2014, o 15:48 ]

udało się zwrócić wózek?
My kupowaliśmu również używany wózek 3 w 1, za 270zł, ale na szczęście sprzedawca mieszkał nie daleko, więc mogliśmy mieć namacalny dowód:-)
zawsze się obawiam takich internetowych zakupów, bo zobaczyć nie można, a i potem dodatkowe koszta, jak coś będzie nie tak

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Powered by phpBB © 2002, 2006 phpBB Group
www.phpbb.com

Blogs powered by User Blog Mod © EXreaction
www.lithiumstudios.org